Arciné

شعر و روزها

Arciné

شعر و روزها

این روزها

دارم فارغ التحصیل می شوم  نمی دانم چگونه این سالها پشت هم  ردیف می شوند از کابوس علامه گرفته تا این فوق مسخره که نمی دانم چطور به پایان رسید . همه ی دوستان و کس و کار به دول افرنجیه کوچ کرده اند ُ تهران استخوانی شده که جلوی سگ هم بیاندازی ناز می کند  

به گذشته که فکر می کنم انگار کوچکترم از مثلا پنج سال پیش حس عجیبی است آخرین فیلم وودی آلن را دیدیم خانه شیوا ! ویکی کریستینا بارسلونا! خاویر باردم در امور دختر بازی کولاک می کند و به کسی نه نمی گوید ٬ پنه لوپه کروز هم که جای خود دارد :زن زیبا ! فیلم در کل در مایه های کمر به پایین دور می زند و از قضا اسکارلت یوهانسن هم بسیار مورد تفقد قرار می گیرد  از همه سو ! من با زخم زبونات رفیقم ! هورا می کشم برای خودم ! دری دشوار در من دارد گشوده می شود این روزهاست که دوباره شعر بنویسم ! شاید اگر جور شد خود نیز به فرنگ آمدم نزد دوستان قدیمی و بدرود ! میخ تو کون همتون!

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ

Ey val!

[ بدون نام ] شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ

man ba zaxme zabounat rafiqam;)

[ بدون نام ] یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ق.ظ

last night i had a dream about you

گوله برفی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://goollebarfy.blogfa.com/

میخ؟

bamdad چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

behet ke zang zdam rooze axare eqamatam bood bade do sal bargashte boodam ta xeyre saram kaso karamo bebinam vali oonqad qaribe boodan ke tamamesho tou xoune gozaroundam nemidooonam reza az homayoun xabare chape tarjomato shenidam va midoonam ke beyne mano to daste kam be sourate eyni chizi namoonde entezaram in bood ke daste kam gapo gofte koochiki konim halo ahvali mano to ye rooz bishtar az ye doost boodim ham neveshte booodim pesar nemidoonam roozegar rasmi dare ya asan chi vali man hanooz koodaki shaer az to daram ke bahameye sheraye donya taxtesh nemizanam bedrood ham entezare roozhaye kaboose alame rasti mix tou koune hamatoon bahat movafeqam;)

مجتبا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام رضا،
گمان‌ام تجربه‌ی دیدار کذایی ما در کتابخانه‌ی دم دانشگاه‌تان هم به‌خاطر وصل‌شدن به همان «کابوس علامه» دست‌کم برای من کمی شبیه کابوس بود. از هزوارش نوید به این صفحه رسیدم دوباره و مدت‌هاست نخوانده‌ام‌ات. نفرت از سرتاپای نوشته‌ات می‌بارد پسر و من با این نوشته همدلی دارم. یک دلیل نوشتن ام این و دوم این که میخ تو کون من خواننده کردی!
شاد باشی،
م. گ.

[ بدون نام ] جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

آخه بچه کونی! وقتی نه قیافه ات به شعر میره نه ذهن الکنت به فلسفه، گه میخوری که گه میخوری

باشه شعر وفلسفه مال تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد